avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl
  • Sprzęt Felt Q800 wersja własna

Mało brakowało

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 0

Rano przywitało nas ładne słoneczko na termometrze +20 ale szybko wyskoczyłem na balkon przekonać się na sobie ile jest naprawdę brrr zmino. Ubieram się szybko i pod klatką dzwonię do braciszka czy ma siły po wczorajszym wypadzie. Jakoś od razu nogi dobrze kręciły, ale pod media zakończyłbym swoje rowerowanie (jakiś stary dziadek ze wsi przyjechał zakupić pewnie do media plazme) wymusił na mnie z 20m pierszeństwo, skończyło się na ostrym hamowaniu (choć już widziałem w myślach jak lecę przez maskę), ładnym śladzie na prawym nadkolu po hamowaniu blokiem spd-ka, paru bluzgach i uderzeń w szybę. Z fantastycznej ruszamy do starego gaju, po trzech rundkach mówię wystarczy - rozbolały mnie plecy :/. Potem turlanie się nad zalef i do domu.