avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl
  • Sprzęt Felt Q800 wersja własna

gp puławy

Sobota, 17 września 2011 · dodano: 17.09.2011 | Komentarze 0

Mistrzostwa wszechświata puław:D. Zwaliłem trochę start ale to przez sędziego, wszyscy kulturka sobie stoją a ten nagle ... start.. to lekko zostałem. Pierwsze okrążenie masakra - w ogóle w rytm nie mogłem wejść 2 i 3 okrążenie już lepiej dwóch łyknąłem. Przez cały wyścig walka z oponami - za dużo powietrza i krosmarki miały problemy z utrzymaniem kierunku - najgorzej na zakrętach bo przednie koło chciało "wystartować" gdzieś w górę :) i raz zaliczona gleba. Ciała dałem na końcówce - zaliczony dubel od Damiana przed samą metą - i myślałem że koniec jazdy skoro czołówka staje to koniec wyścigu, tym bardziej że nie usłyszałem dobrze co sędzia do mnie krzyknął - zatrzymałem się i widzę ... że jadący za mną jadą dalej :/ więc ogień i ostatnie okrążenie w trupa, ale dwa miejsca odrobiłem.

Ogólnie wyścig w porządku trasa łatwa i szybka - dupy dałem z oponami i końcówką ale jestem zadowolony siła jest tylko brakuje dobrego startu na obroty.