avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl
  • Sprzęt Felt Q800 wersja własna

Wycieczkowo

Niedziela, 25 września 2011 · dodano: 25.09.2011 | Komentarze 0

Wyjazd już kultowy pociągiem do puław a dalej szlakiem do kazimierza i lublina.
Na dzień dobry spózniamy się na pociąg (w sumie to wybiegałem na peron jak odjeżdżał) i godzinę czekamy z Edyta i Agnieszką na kolejny.
Po drodze decyzja że wysiadamy w Pożogu i spotkamy się z resztą grupy w Skowieszynku. Dalej standardowo - podjazdy albo się wjeżdża albo wprowadza, a na zjazdach ogień (na zjezdzie do Bochotnicy efektowny wiraż na skarpie po wybiciu z koleiny :) ). Na bruku do kazika dajemy z siebie wszystko, jak zobaczyłem 60 dych na liczniku to lekko speniałem czy nie przesadzam (oczywiście wszystko co żywe po drodze spieprzało na boki), na rynku ostre hamowanie z piskiem tarcz. W kaziku odpoczynek na murku i straczenie ludzi pociągiem po kratkach. Powrót do lublina kombinowany, na zakończenie sesja zdjęciowa z zachodzącym słońcem na lotnisku w radawcu