avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl

Wstaję rano i ...szok na dworze

Sobota, 16 lutego 2008 · dodano: 16.02.2008 | Komentarze 9

Wstaję rano i ...szok na dworze śnieg, szybko na dół czy nadaje się do jazdy, puszysty i lekki da radę :)
Ubieramy się z braciszkiem i jazda nad zalewik, na ścieżce kupa lekkiego nie ubitego śniegu super frajda :) i kilka fajnych klinów ;). Za mariną spotykamy samotnego rowerzystę i jedziemy z nim dookoła zalewu, niestety ritchey-e nie lubią śniegu i darujemy sobie gonienie go, w przerwie łyk isostara - niestety nie da się bidon zamarzł :). Ścieżką lajtowo wracamy do domu - ale śnieg już gorszy do jazdy bo ubity przez pieszych.

moja śnieżna merida

lody isostar

walka ze śniegiem

Galen
| 21:30 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Mi kiedys zamarzla kaseta, tzn. oblodzila sie tak, ze nie moglem zmieniac koronek, bo lancuch sie slizgal po lodowej otoczce :]
P.S. Zimo precz!!!
qula | 11:18 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj dodam że po paru chwilach takiej jazdy zamarzła mi sprężyna w prawym spd-ku ;p
De5troy3r
| 10:32 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Jak wczoraj wstałem i zobaczyłem co się na dworze dzieje to mnie szlag trafił i nie wyjechałem na rower! xD

Pozdrawiam,
Piotrek.
Pixon
| 08:43 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Podobnie wyglądała u mnie woda w bidonie ;] po 2h zamarzła cała.
qula | 08:06 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj najfajniej było na ścieżce rowerowej leżał lekki puch i rower kapitalnie się ślizgał, gorzej w lesie bo na korzeniach było trochę niebezpiecznie ale ogólnie to super, szkoda że na jutro zapowiadają deszcz i ocieplenie
tomalos
| 03:39 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj o rety! ale super śnieg! u mnie ani grama
kundello21
| 01:01 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Udeptany śnieg jest strasznie mało przyczepny, a po takim świeżym najlepiej sie jedzie...
U mnie też jest tyle śniegu:)
Djablica
| 23:46 sobota, 16 lutego 2008 | linkuj ale u was napadało, aż miło popatrzeć, u mnie to malutko i rozwiało.