avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl
  • Sprzęt Felt Q800 wersja własna

XC Puławy

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Padaczka start jakiś pechowy - na dzień dobry urwał się do końca kabel od licznika - papa liczniczku, po rundzie zapoznawczej strasznie coś rypiało w rowerze no to szybko do samochodu wyczyściłem sztycę, zdjąłem szybko korbę, też wyczyściłem poskładałem i kurwa !!! jak ruszałem rowerem zapomniałem o przewieszonym łańcuchu i szlag trafił jedną część spinki, weż to gówno znajdz w trawie. Oczywiście drugiego łańcucha nie miałem (bo po co :/), torebki z zapasową spinką też nie wziąłem - dobrze że miałem dwa piny to chociaż tak spiąłem łańcuch :). I tak z przygodami wyścig ruszył - runda była krótka i szybka, tylko dwa małe podjazdy i jeden podbieg. Noga nie podawała dopiero po 5-6 okrążeniu wpadłem w jaki-taki rytm ale to nie był dobry dzień, pewnie przez tygodniową wymuszoną przerwę. Przy pakowaniu samochodu okazało się że spuchł tylni hamulec :/