avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl
  • Sprzęt Fuji Roubaix

Trening

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 19.05.2012 | Komentarze 0

Rano na uczelnię - okazało się że mamy tylko 2 godziny bo potem jest pogrzeb jakiegoś doktora/profesora (nie mu ziemia lekką będzie) więc szybko do domu i pomysł żeby strzelić w końcu setkę - miałem dzwonić czy nikt nie reflektuje ale pomyślałem że spróbuję samotnie. Ogólnie było spoko noga dobrze dawała tylko trochę za mało szamy zabrałem i od ćmiłowa burczało mi w brzuchu :). Od skrzyżowania w prawiednikach do skrzyżowania w lesie na zalew siadłem na koło kolesiowi na szosie - chyba się poddenerwował bo po skręcie w lesie ostro przyspieszył i uciekł mi tak z 300m, on piłował a ja jechałem swoje ;p, sił starczyło mu tylko do zalewu bo zatrzymał się na moście i doił z bidonu jakby z tydzień nie pił, a ja dalej swoim tempem do domu.