avatar Ten blog rowerowy prowadzi qula z miasteczka Lublin. Mam przejechane 20944.40 kilometrów w tym 3501.88 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.38 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy qula.bikestats.pl

03.08.2011

Środa, 3 sierpnia 2011 · dodano: 16.08.2011 | Komentarze 0

Wyjazd na Krym dzień pierwszy.
W końcu się zaczęło :D
Po raptem 1.5 dniowym odpoczynku po pielgrzymce ładujemy się z rowerami do pociągu Lublin - Kijów (na szczęście rowery spakowane do toreb to nikt się nie czepia, mamy dla siebie dwa przedziały 3 osobowe, jest trochę ciasno ale da radę wytrzymać), jest godzina 18.52 - wyjazd.
Po godzinie i paru minutach docieramy do granicy: po naszej stronie spoko tylko pytanie co jest w torbach :), sprawdzenie paszportów i opuszczamy Polskę.
Po ukraińskiej stronie odprawa trwa ponad 2 godziny (w tym wymiana podwozia na szerokie tory - niestety nie dane było obejrzeć jak to wygląda - nakaz siedzenia w przedziale), pogranicznicy z zainteresowaniem dopytują się co jest w torbach i dokąd jedziemy (stanowimy dla nich atrakcję), żartują że jak chcemy pojezdzić to oni nas zaraz wysadzą. W końcu dostajemy swoje paszporty z pieczątką wjazdu i pociąg rusza. Jest prawie północ, rozkładamy nasze prycze i idziemy spać - pierwsza noc w pociągu.